50 Kollekció a bullet journalodba | Bullet Journal

Hello midenki! Úgy döntöttem, hogy a heti bullet journal bejegyzés főszereplője a kollekciók lesznek, amikkel kitölthetjük azokat az üres oldalak plusz számon tarthatunk akár olyan dolgokat is, amikre nem is gondolnánk, vagy amiket mindig elfelejtünk.

15 Steal Worthy Bullet Journal Ideas

Egy kicsit gondolkoztam ezen leültem és rengeteg mindent össze írtam. Sok olyan dolog van benne, amit én személy szerint nem használok (lásd gyerek kategória), de úgy gondolom hasznos lehet másoknak. Bár a lista nagyon hosszú most 50 dolgot hoztam el nektek.

Úgy gondoltam magyarázatot egyik sem igényel igazán, de ha még is szeretnétek valamelyikről bővebb információt, több ötletet, vagy esetleg megtudni, hogy használom-e és ha igen akkor hogyan, akkor írjátok meg kommentben én pedig vagy egy bejegyzésben, vagy a megjegyzés alatt választ adok a kérdésre.
My 2017 Bullet Journal - Parcel Party

Tervezés

    Bullet journal layout ideas. Track your savings with this great bullet journal spread. The post is awesome too and explains why saving may not be the best solution to your money issues! Awesome tips and advice!! You really should check it out!!
  • Egy teljes év /Future log/
  • Születésnapok, névnapk
  • Ajándék ötletek
  • 19 dolog 2019 előttNagy
  • Kívánság lista
  • Általános to-do lista
  • Fogadalmak
  • Célok

Pénz

  • Megtakarítások
  • Ösztöndíjak
  • Bevételek
  • Kiasádok
  • Havi kiadások
  • Általános költségek

Munka

  • Megbeszélés napok és helyszínek
  • Munkaórák
  • Aktuális projektek
  • Szabadságok

Otthon

    cleaning schedule bullet journal layout idea
  • Heti/Havi/Évi takarítás
  • Nagy takarítás projekt
  • Felújítás ötletek
  • Hol tartom (mert néhány dolog mindig elkeveredik valahova)
  • Legutóbb, amikor (ágyneműt cseréltem, ablakot pucoltam, függönyt mostam stb.)
  • Bútor/Dekoráció kívánság lista
  • Bevásárló lista
  • Online rendelések

Család


  • A család kedvenc ételei
  • Emlékek
  • Utolsó alkalom, amikor felhívtam...
  • Receptek
  • Bevásárló lista

Gyerekek

  • Vicces dolgok, amiket a gyerekeim mondanak
  • Mérföldkövek
  • Gyerek kívánság lista
  • Gyerekek orvosi időpontjai
  • Benti elfoglaltságok gyerekeknek
  • Iskola/óvoda információk
  • Allergia info
  • Órarend

Kapcsolatok

  • Szex figyelő
  • Randi figyelő
  • Kedvenc emlékek
  • Dolgok, amiken veszekszünk/amikben nem értünk egyet
  • Férj/Feleség/Barát/Barátnő kedvencei
  • Esküvő tervező

Iskola

  • Órarend
  • Tanulási tippek
  • Dolgozatok
  • Elérhetőségek
  • Jegy/átlag figyelő


Remélem mindenki talált legalább egy dolgot, ami hasznos lesz. Ha pedig nem akkor pedig ne csüggedj mert érkezik, egy újabb ötvenes lista még több témakörrel és kollekcióval. Ha pedig nem akarsz erről lemaradni, akkor ne felejts el követni a következő oldalakon:

Share:

0 megjegyzés

Szia! Tégy boldoggá és mond el a véleményed.